Pridané: 02.02.2015 10:50 | Autor: admin
Prečítané: 19404x

„Vytesaj“ ramená podľa Jeffa Seida (tréning + tipy)

O Jeffovi je známe, že má pekné, guľaté a široké ramená. V krátkom článku prezradil, ako ich dosiahol. 


Tip #1 – Začnite super sériami

Jeff tvrdí, že jeho najlepším vylepšením, je práve zaradenie tohto princípu super serií, pomocou ktorého dosiahol pekných ramien, za ktoré sa určite nemusí hanbiť. Napríklad na začiatok tréningu začne tlaky s jednoručkami v sede a ihneď nasleduje super sériou rozpažovanie s jednoručkami

Tip #2 – Hrajte sa na Arnolda

Seidovým druhým cvikom bývajú práve vyššie spomínane Arnoldové tlaky v sede, ktoré aktivujú prednú a bočnú hlavu ramenného svalu.

Tip #3 – Vyskúšajte troj série

„Využívam taktiež princíp troj-sérií, ktoré mi dajú pocit takého šialeného napumpovania“, tvrdí Jeff. To znamená, že vykonáte tri cviky po sebe s minimálnou pauzou medzi nimi. Napríklad upažovanie rúk s jednoručkami, hneď potom predpažovanie s veľkou činkou a na zakončenie využije upažovanie v predklone na zadné ramená. 

Jeff-ov tréning ramien 


Cvik

Série

Op.

Tlaky ramien v sede
super-séria

Upažovanie s jednoručkami v sede (alebo v stoji)

3

 

3

8

 

8

Arnoldové tlaky

3

8-10

Predpažovanie s jednoručkami

3

10-12

Zadné ramená na obrátenom peck – deck stroji

3

12

 

Face pulls (Príťahy lana k tvári)

3

12-15


Na záver treba podotknúť, že k cvičeniu sú dnes už na každodennom poriadku doplnky výživy. Ako základ sú vždy proteíny - bielkoviny, ktoré sa štiepia na aminokyseliny a tie tvoria základnú stavebnú jednotku pre Vaše svaly "guľaté a široké ramená".

Zdroj: fitnessrxformen.com



Prihláste sa ak chcete hodnotiť.
Hodnotilo: 0

Komentáre