Pridané: 12.01.2015 11:18 | Autor: admin
Prečítané: 4284x

3 geniálne spôsoby ako používať medicinbal

Ak s ním nebúchate, nevrháte ho, nehádžete ho, znamená to, že ho používate zle.Začni budovať viac svalov na celom tele pomocou tohto balistického sprievodcu k jednému z najstarších a najefektívnejších pomôcok na cvičenie na svete.

Udrite s ním 

Lopta by mala zasiahnuť do steny alebo podlahy pri každom opakovaní. "Buďte výbušný," hovorí Sean De Wispelaere, elitný tréner pre tréningové systémy s medicinbalmi. Ale neštartujte ihneď na plný plyn. Namiesto toho, postupne pridávajte silu pri každom hode a dosiahnite až tak maximálny výkon.

Zaútočte pomocou vašich ABS (Brušných svalov)  

Veľa ľudí hádže medicinbaly iba pomocou rúk, ale skutočná sila pochádza zo svalov „jadra“, teda vnútro – brušných. Aby to poriadne zaberalo: stiahnite svaly brucha, ako keby ste mali dostať ranu do brucha a neuvoľňujte ich, až kým nedokončíte sériu. 

Robte to tvrdšie, ale nie ťažšie  

Medicinbal môže vážiť aj 15kg a viac, ale v skutočnosti váha pre muža, ktorá mu bude stačiť je okolo 5 kíl. Ak ste pripravený urobiť pokrok (progress), treba zvýšiť rýchlosť a intenzitu, nie záťaž! Držte sa okolo 8 opakovaní v sérií a sústreďte sa na silu, nie na vytrvalosť. 

3 pohyby pre spaľovanie tuku na celom tele 

 Rotačný hod


Postavte sa po ľavej strane asi meter od steny a držte medicinbal na hrudi. Natočte sa trochu doprava a potom rýchlo švihom a celou silou hoďte loptu o stenu. Chyťte ju a opakujte ďalšie opakovanie. Urobte rovnaký počet opakovaní  na obe strany.

Hod z ponad hlavy  


Držte medicinbal ponad hlavou s nohami rozkročenými asi v šírke ramien. Hoďte loptu o zem tak silno, ako len môžete. Zodvihnite ju a opakujte. Zdá sa vám to jednoduché ? Pozrite si nižšie 3 spôsoby ako stáť pri tomto cvičení.

Hod od hrudníka v kľaku 

 


Kľaknite si na kolená a držte loptu v oblasti horných brušných svalov. Jemne švihnite bokmi dozadu, potom ich zatlačte dopredu a buchnite medicinbal o stenu tak, aby zasiahol stenu krátkym, ale zato silným tlakom. Chyťte ho a pokračujte ďalším opakovaním.

3 spôsoby ako stáť


Paralelne (ľahké) : Nohy v šírke ramien, prsty smerujú dopredu.

B Striedavo (ťažšie): Jedna noha vzdialená od druhej 30-40cm vpred.

C Pozdlž ciary (najťažšie): Nohy na zadnej nohe smerujú päte prednej nohy.

Zdroj: menshealth.com


Prihláste sa ak chcete hodnotiť.
Hodnotilo: 0

Komentáre