Pridané: 03.08.2016 11:26 | Autor: trener
Prečítané: 8799x

Dôležitosť správnej rozcvičky a zahriatia svalov pred drepovaním

Dôležitosť správnej rozcvičky a zahriatia svalov pred drepovaním

Dbajte na to, že pred tým, ako začnete drepovať, urobíte nejaký druh dynamických pohybov celého tela pre zlepšenie mobility a dôkladne sa zahrejete. Jednoznačný ukazovateľ správneho zahriatia je to, že sa začnete potiť. Drep patrí medzi najkomplexnejšie cviky, zapájame pri ňom takmer každý sval na tele. Je stresujúci pre celé telo, predovšetkým pre CNS (centrálna nervová sústava) a práve preto musíte telo zodpovedne pripraviť. Nezabudnite, že pre drepy nie je potrebná len mobilita spodnej časti tela, ale aj mobilita v ramenách a hornej časti chrbta.  Kvalitná rozcvička by mala trvať aspoň 15 minút. 


Výhody dôkladnej rozcvičky:

  • Aktivácia CNS
  • Aktivácia svalov
  • Príprava kĺbov
  • Negácia zlého držania tela
  • Zlepšenie pohyblivosti stratenej počas dňa (pri sedavom zamestnaní)
  • Mentálna príprava
  • Zvýšenie výkonu
  • Zrýchlenie regenerácie
  • Zníženie rizika zranenia!!!





Prihláste sa ak chcete hodnotiť.
Hodnotilo: 0

Komentáre