Ostarine

Ostarine predstavuje produkt s účinkami ako majú anabolické steroidy, no s jedným zásadným rozdielom. Jeho užívanie so sebou nenesie žiadne riziko negatívnych vedľajších účinkov.

Čo je ostarine?

Veľa ľudí asi netuší, ale ostarine bol pôvodne vyvinutý firmou GTX v roku 2009 s cieľom podporovať liečbu pacientov, ktorí trpia osteoporózou a svalovou atrofiou. Ukázalo sa však, že má veľa pozitívnych vlastností aj pre športovcov. Ostarine nepatrí ani do kategórie anabolických steroidov, ani do kategórie peptidov. Predstavuje látku, ktorá spadá do kategórie SARMs (selektívny modulátor androgénnych receptorov) s vysokým anabolickým pôsobením.  

Ostarine je selektívny v tom, že sa viaže len na kostné a svalové androgénne receptory. Tým zabraňuje predchádzať negatívnym prejavom, ako je tomu pri užívaní anabolických látok (problémy s prostatou, vypadávanie vlasov...).

Ako to funguje?

Ostarine sa viaže na receptory svalov a spôsobuje rast svalov ako pri steroidoch, ale bez vedľajších účinkov. Nadobudnuté svalové zisky sú aj po vysadení bez problémov udržateľné, pokiaľ dodržiavate pravidelný tréning a kvalitnú stravu. Ostarín tiež napomáha deleniu živín, čo z neho robí ideálneho pomocníka do re-comp období (obdobie súčasného redukovania tuku a naberania svalovej hmoty). Kým ostarine je silno anabolický, čo je ešte lepšie je to, že je silne antikatabolický. Kulturistami je využívaný najmä v období premostenia steroidových cyklov.

Všestrannosť a bezpečnosť ostarinu je ako dar z nebies pre fitness nadšencov na celom svete. Predstavuje absolútne bezpečnú alternatívu voči steroidom. Jeho pozitívne vlastnosti sa využívajú aj u športovcov, ktorí trpia svalovými zraneniami. Výrazným spôsobom urýchľuje rekonvalescenciu poškodených tkanív.

Benefity ostarine:

  • Silne anabolický a antikatabolický účinok
  • Zabezpečuje rast svalovej hmoty, sily a vytrvalosti
  • Žiadne vedľajšie účinky
  • Urýchľuje proces rekonvalescencie poškodených tkanív

Ako ostarine dávkovať?

Odporúčaná maximálna dávka ostarinu sa pohybuje okolo 25 mg v jednorazovej dennej dávku u mužov a 12,5 mg u žien. Najnižšia dávka, ktorá ešte zabezpečí zlepšenie u mužov je 12,5 mg. Nižšie dávky budú produkovať len zanedbateľné výsledky čo sa týka svalovej hmoty. Môžu však pozitívnym spôsobom ovplyvňovať celkové zdravie. Pokiaľ je vaši cieľom zlepšenie zdravia šliach, väzív a kĺbov, odporúčaná dávka je 12,5 mg. 

Mohlo by Vás zaujímať

Je L-carnitín naozaj účinný?
Je L-carnitín naozaj účinný? 26.09.2018

Je veľa výživových doplnkov, ktoré sľubujú chudnutie. Patrí k nim...