„Vytesaj“ si ramená podľa Jeffa Seida (TRÉNING + TIPY)

Tip #1 – Začnite super sériami

Jeff tvrdí, že jeho najlepším vylepšením, je práve zaradenie tohto princípu super serií, pomocou ktorého dosiahol pekných ramien, za ktoré sa určite nemusí hanbiť. Napríklad na začiatok tréningu začne tlaky s jednoručkami v sede a ihneď nasleduje super sériou rozpažovanie s jednoručkami

Tip #2 – Hrajte sa na Arnolda

Seidovým druhým cvikom bývajú práve vyššie spomínane Arnoldové tlaky v sede, ktoré aktivujú prednú a bočnú hlavu ramenného svalu. 

Tip #3 – Vyskúšajte troj série

„Využívam taktiež princíp troj-sérií, ktoré mi dajú pocit takého šialeného napumpovania“, tvrdí Jeff. To znamená, že vykonáte tri cviky po sebe s minimálnou pauzou medzi nimi. Napríklad upažovanie rúk s jednoručkami, hneď potom predpažovanie s veľkou činkou a na zakončenie využije upažovanie v predklone na zadné ramená

Jeff-ov tréning ramien

CvikSérieOp.
Tlaky ramien v sede
super-séria Upažovanie s jednoručkami v sede (alebo v stoji)
3388
Arnoldové tlaky38-10
Predpažovanie s jednoručkami310-12
Zadné ramená na obrátenom peck – deck stroji312
Face pulls (Príťahy lana k tvári)312-15

 

Na záver treba podotknúť, že k cvičeniu sú dnes už na každodennom poriadku doplnky výživy. Ako základ sú vždy proteíny - bielkoviny, ktoré sa štiepia na aminokyseliny a tie tvoria základnú stavebnú jednotku pre Vaše svaly "guľaté a široké ramená".

Mohlo by Vás zaujímať

Izometrický tréning v praxi
Izometrický tréning v praxi 31.07.2018

Heavy Duty, FST-7, antagonistický tréning, Bear Routine, Korte. Čo majú...

Sergio Oliva - tréningový a stravovací plán
Sergio Oliva - tréningový a stravovací plán 31.07.2018

Sergio Oliva patrí medzi kulturistov, ktorí urobili pre kulturistiku veľmi...

„Vytesaj“  si ramená podľa Jeffa Seida (TRÉNING + TIPY)
„Vytesaj“ si ramená podľa Jeffa Seida (TRÉNING + TIPY) 31.07.2018

O Jeffovi je známe, že má pekné, guľaté a široké...