Makroživiny a mikroživiny

Card image cap
Tip: 5 faktov o tuku, ktoré si musíte zapamätať 22.08.2018

Nezabudnite na to, aký dôležitý je tuk pre vaše telo. V tomto článku nájdete, aký druh tuku a koľko tuku potrebujete (minimálne) na produkciu testosterónu.

Card image cap
Koľko gramov bielkovín má vajce, mäso a tvaroh? 01.08.2018

Bielkoviny sú pre športovcov priam nevyhnutnosťou. Ich denná potreba je výraznejšia najmä u silových športovcov a kulturistov, významné miesto majú v objemovom, ešte výraznejšie v rysovacom období. Sú nápomocné najmä pri budovaní svalovej hmoty a regenerácii. Aké sú najfrekventovanejšie zdroje bielkovín vám prezradíme v tomto článku.

Card image cap
Všetko čo chceš vedieť o sacharidoch 31.07.2018

Dovolíme si tvrdiť, že bez bielkovín nebudete mať svaly, no podobné tvrdenie môžeme použiť aj na sacharidy. Okrem toho, že sacharidy vám pomôžu vybudovať veľkú svalovú hmotu, manipulácia s nimi v predsúťažnom období je alfa a omega rysovania svalstva.

Card image cap
Tuky 31.07.2018

Ďalšou makroživinou, ktorú si v dnešnom článku predstavíme sú tuky. Veľa ľudí sa im snaží celý život vyhýbať, pretože sú presvedčený, že sa jedná o najväčšie zlo. Tuky ale majú veľmi veľa pozitívnych vlastností a ich úplné vynechávanie v strave môže spôsobovať veľa negatívnych dôsledkov. Poďme si ich priblížiť bližšie.

Card image cap
Vitamíny v kocke 31.07.2018

Často počúvam vetu – pokiaľ konzumujem veľa ovocia a zeleniny vitamíny nepotrebujem ... ľudia si neuvedomujú, že konzumácia vitamínov z potravy je nedostatočná a preto potrebujú svoju stravu obohatiť o vitamíny.